Novas

ORDE DO DÍA DO PLENO EXTRAORDINARIO DO 30/09/2020

1. Aprobación da acta da sesión anterior do 14/08/2020

2. Convocatoria elección Xuíz de paz substituto

3. Aprobación inicial desafectación e permuta en Tiulfe (Ambroa): Manuel Vázquez Pena

4. Coñecemento de resolución da alcaldía de meses anteriores

5. Mocións de urxencia

6. Rogos

7. Preguntas

 
XORNADA SOBRE TÉCNICAS DE PREVENCIÓN DE ATAQUES DE LOBO

Dentro do Plan de Formación ao Agro Galego 2020 aprobado pola Consellería do Medio Rural está prevista a realización do curso de CONVIVENCIA E PREVENCIÓN DE ATAQUES DE LOBO Á GANDERÍA.

Máis información do enlace seguinte:

CFEA GUISAMO

 
VALORACION ASPIRANTES PARA BOLSA DE TRABALLO DE AUXILIARES DO S.A.F

O tribunal calificador para a selección de novas/os candidatas/os para a incorporación á bolsa de traballo de auxiliares do servizo de axuda no fogar, reunido o 26 de agosto de 2020, realizou a valoración provisional de méritos que máis abaixo se anexa.

O prazo para efectuar alegacións é de 2 días hábiles (27 e 28 de agosto de 2020).

Acta de valoración

 
ORDE DO DÍA DO PLENO EXTRAORDINARIO DO 14/08/2020

1. Aprobación da acta da sesión anterior do 15-06-2020

2. Aprobación definitiva modificación orzamentaria 3/2020: resolución de alegación

3. Aprobación definitiva do recoñecemento do carácter privado da parcela R.C. 15040C501090210000BA (camiño en Feal): José Antonio Faraldo Castro

4. Expediente de expropiación terreos para execución proxecto ensanche e mellora camiño público Arufe – Churío: alegación de José Antonio Cancelo Purriños

5. Moción do Grupo Municipal Popular para instar ao Goberno de España a non apropiarse dos recursos das entidades locais

6. Coñecemento de resolucións da alcaldía de meses anteriores

7. Coñecemento do acordo da Xunta de goberno de solicitude de subvención Plan concertado de Servizos Sociais 2020 (Consellería de Política Social)

 
CONVOCATORIA COMPLEMENTARIA LISTAXE DE BOLSA DE CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE AUXILIARES S.A.F.

No BOP do 10 de agosto de 2020, convócase a incorporación na listaxe para bolsa de contratacións de auxiliares do servizo da axuda no fogar (SAF), cun máximo de 12 meses por contratación e segundo as necesidades do concello, cunha vixencia que remata o 3-12-2022. O proceso selectivo será por concurso de méritos (experiencia profesional, residencia-coñecemento municipio, desemprego), sen prexuízo da posibilidade dunha entrevista. O prazo de presentación de instancias será de 10 días hábiles, ata o día 24 de agosto. As instancias poderanse presentar presencialmente en horario de 9 a 14:00 horas, ou na sede electrónica do concello.

Bases convocatoria bolsa SAF

Instancia solicitude

 
SESIÓN INFORMATIVA BOAS PRÁCTICAS NA PREVENCIÓN DO COVID-19

Charla impartida polo persoal do SERGAS Flavia Polanco e Salvador García coa colaboración do Concello de Irixoa.

Celebración o 13 de xullo de 17.00 a 18.30 horas no Polideportivo Municipal .

Aforo limitado.

Inscrición previa imprescindible nos Servizos Sociais do Concello de Irixoa ou no teléfono 981 793 001.

Todos/as os/as asistentes deberán acudir provistos de mascarilla e respetando as rigurosas medidas de distanciamento.

Dende o Centro de Saúde de Irixoa, elaboraron un video sobre as boas prácticas de hixiene preventiva.

VER VÍDEO

VER CARTEL

 
CAMPAMENTO URBANO

Campamento urbano do día 20 de xullo ao 4 de setembro

Campamento urbano destinado a nenos e nenas de 3 a 14 anos, desde o día 20 de xullo ao 4 de sembro. Preinscición ata o día 14 de xullo. Máis información e preinscrición tel. 981 793 001.

Cartel

 
SELECCION DE PERSOAL DO PROCESO SELECTIVO APROL RURAL 2020

Publícase a acta de valoración de méritos das persoas candidatas ao posto de PEON FORESTAL.

Acta de valoración

 
LUMINARIAS DE SAN XOAN E SAN PEDRO

Está aberto o prazo para comunicar a celebración de fogueiras para a noite do 23 de xuño (San Xoan) ou para a noite do 28 de xuño (San Pedro).

As persoas interesadas deberán de cumplimentar e asinar unha declaración responsable no modelo facilitado polo concello, xunto cunha copia do DNI e un plano catastral no que se marcará a situación exacta da fogueira.

A presentación da declaración responsable farase no Rexistro xeral do Concello en horario de 9:00 a 14:00 horas de luns a venres.

Tamén se poderá presentar a través da sede electrónica utilizando o Trámite de Solicitude Xeral e anexando o modelo de declaración responsable cumplimentado.

A sede electrónica está en funcionamento as 24 horas do día.

A data límite de presentación é

22 de xuño ás 13:00 para a luminaria de San Xoán

26 de xuño ás 13:00 para a luminaria de San Pedro

Descargar declaración responsable

 
ORDE DO DÍA DO PLENO EXTRAORDINARIO DO 15/06/2020

1. Aprobación da acta anterior de data 09-03-2020

2. Sorteo composición mesas electorais para eleccións autonómicas do 12-07-2020

3. Expediente de modificación orzamentaria 03/2020

4. Ratificación acordó Xunta de gobernó de 21/05/2020 de participación no POS+ ADICIONAL 1/2020

5. Ratificación acordó Xunta de gobernó de 21/05/2020 de participación no POS+ ADICIONAL 2/2020

6. Coñecemento de resolucións da alcaldía dos meses anteriores

7. Rogos

8. Preguntas

 
Página  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   
Sede electrónica

 

As nosas sedes

 

Perfil Facebook

 

Aula Mentor